Tema: Re: Linai? :)
Autorius: ttt
Data: 2009-08-14 11:20:45
> koks skirtumas kada?
> ar turi pirkti, net nežinodami ar projektas gaus statybos leidimą?
> o kai gautas, tai ir pradėta su savininkais tartis.

Na bet tu pats paskaityk dar karta. Sugalvojau as tavo sklype vietoj
tavo vasarnamio statyti normalu nama, gavau statybos leidima ir
pradejau tartis su tavim. O kaip nuosavybe? Kokie dar statybos leidimai
svetimoje nuosavybeje?

> tavo nuomone matyt, jei žmogus sugalvojo, kad čia jo sandėliukas turi
> stovėti, tai ir nepriversi perduoti,

O kaip kitaip?? Jo nuosavybe gi! Ar savivaldybei istatymai negalioja?

> o mano nuomonė, turi būti visuomenės interesas, ir jei nuspręsta, kad
> čia turi būti kelias, tai ir turi būti paimamas tas sandėliukas sumokėjus
> tiek, kiek įvertina nepriklausomi ekspertai.

Nezinau kaip kitiems, bet taip zmogiskai skamba ne ka geriau negu
komunizmo laikais. Ko verta nuosavybes savoka jei prisidengdami
visuomenes interesu gali paimti bet ka? Nepriklausomi ekspertai nera
joks rodiklis. Ju niekas nesertifikuoja ir ju vertinimas nesiremia
jokiais objektyviais kriterijais. Todel vienas gali ivertinti viena
suma, kitas kita priklausomai nuo to kas jam alga moka.