Tema: Re: Linai? :)
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-14 11:00:33
"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:h60ofj$52p$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai apie tai ir šneka, kad perkama turi būti *prieš* statant kelią, o ne
> po to.

koks skirtumas kada?
ar turi pirkti, net nežinodami ar projektas gaus statybos leidimą?
o kai gautas, tai ir pradėta su savininkais tartis.
tavo nuomone matyt, jei žmogus sugalvojo, kad čia jo sandėliukas turi stovėti, tai
ir nepriversi perduoti,
o mano nuomonė, turi būti visuomenės interesas, ir jei nuspręsta, kad
čia turi būti kelias, tai ir turi būti paimamas tas sandėliukas sumokėjus
tiek, kiek įvertina nepriklausomi ekspertai.

> Dabar koziriai Milvydo pusėje, nes savivaldybė atsidūrė vagies vietoje.
> Bet panašu, kad vagis užsiėmė gąsdinimais ir žmogaus žeminimu.

kur čia vagies vieta?