Tema: Re: Linai? :)
Autorius: tomuco
Data: 2009-08-13 10:47:42
turiu vieną tokį.
visi namo palėpės bendraturčiai sutiko, kad aš savo lėšomis virš savo buto
atisdalinsiu tam tikrą palėpės dalį, pakeisiu stogą toje vietoje ir
įsirengsiu toje dalyje gyvenamasias patalpas. O vienas šaunuolis neduoda
sutikimo. Ir prašau, jau antri metai viskas stovi. Ir jam gyliai px, kad man
per kiaurą stogą lija ir vanduos sunkiasi pro lubas. O parašo neduoda,
nes.... nenori duoti.