Tema: Re: Linai? :)
Autorius: Faktas
Data: 2009-08-13 12:45:58
"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:h60mdu$1vs$1@trimpas.omnitel.net...
> Manau, kad Milvydui nepatinka štai kas:
>
> LRV nustatytas įdijotizmas - savo pastatus siūlyti viešame jų pirkimo
> neva "konkurse". O su kuo konkurencija ? Jei *neplanavai* parduoti, tai
> *kodėl turi ruošti dokumentus*, kad tavo namus kas tai nori pirkti ir
> tik jei tavo siūloma kaina tiks ? O jei netiks - kas tada neaišku.
> Daugelois savinijnkų išsigando ir pusdykiai atidavė savo pastatus. O
> M.Juškauskas nei siųlė, nei trukdė. Jokios derybos dėl pastatų išvis
> nevyko. *Tartasi buvo tik jau po kelio pastatymo* dėl detalaus plano
> [...]

apie tai aš nieko nežinau kaip ten derasi tariasi sąlygas kelia,
tai nieko ir negaliu parašyti.

pagal mane teisingiausia tokiu atveju: iškvieti nepriklausimą nt ekspertą ir jis
įvertina kiek verta. o čia žaidžia kažkokius žaidimus, vienas milijonų už griuvėsius nori
(kitą dieną jau tryjų milijonų), kiti aiškina, kad neverta, bet niekas niekuo pagrįsti negali.