Tema: Re: Linai? :)
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2009-08-13 10:47:21
sita.. nelabai suprantui jusu minciu eigos:

" tik per tą detalų sutarė, jog suformuos jam sklypą" - NX??
ar tam, kad jis paskui "pareikalautu kompensacijos" ir pasidalintu su
tais, kurie jam ta sklypa suformavo?
jei taip - tai teisingai jis juos padulkino nesidalindamas. zinos kita
karta, kaip valstybines babkes i kaire desine metyt..