Tema: Re: Linai? :)
Autorius: Fla
Data: 2009-08-13 12:14:06
As tai nelabai suprantu, kodel pvz. as gyvendamas paskutiniame aukste,
kai virs manes yra nenaudojama palepe, tureciau noret kad ten kazkas
pradetu gyvent, trepset, stumdyt kedes ir t.t. :) Jei ka - kaip taisykle
paskutiniame aukste butai brangiausi. Ir manau ne be reikalo :) Ir siaip,
kodel bendras turtas turetu buti atiduodamas kazkam naudot? Del to, kad
viena karta kazkas savo lesom pvz. stoga paremontuotu? O veliau staiga vel
pradetu sakyti, kad cia visu rupestis? Ir kodel tokiu atveju neremontuot
stogo, o atiduoti kazkam palepe?

Na cia siaip pamastymai, ir smalsu kitu poziuris/mastymas/argumentai siuo klausimu.

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)