Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-01-03 13:23:20
Na ash tos girdyklos istorija zinau iki tol kol pateko pas Vozbuta. Dabar
jau pjuvenomis biski galvoje viskas uzsitaruke, bet kiek pamenu, tos baudos
jie taip ir nesumokejo - ar jau apylinkjes teisme gavo sau naudinga
isaiskinima, ar kazkas panasaus. O delko bznis nejo ir pardave, cia jau tik
IMHO - baigesi laukinio kapitalizmo metai, kai zmones pirkdavo, ka tik
pakiso. Atsirado rimti konkurentai, kurie dirbo, o nepizoniskumais
uzsiiminejo.