Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: Blynas
Data: 2008-12-31 11:35:19
Mano mintis ta, kad imantis versto tu visada žinai (ar turi galimybę žinoti), kokie yra įstatymai ir t.t. Jei tu nemoki skaičiuot ar kažko nežinai, tai ar tikrai čia kalti valdžia, VMI ir t.t.?

Šiuo konkrečiu atveju tai įtariu Tomo draugą nemokant skaičiuot tiek versle, tiek dabar su antstoliais. Nemaži delspinigiai gaunasi... :) Tiek jei paskui susimokės pinigais pats, tiek jei antstolis areštuos automobilį ir parduos aukcione už žemesnę nei rinkos vertę.

Ir apskritai mane siutina tokie asmenys, kurie patys prisidirbę ieško ką čia apkaltinus, kad nepasirodyčiau sau ir kitiems glušium versle ir kaip prisidirbus kam nors nesumokėt.