Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: Gintas
Data: 2008-12-30 20:17:06
Kaune nuskambejo atvejas pries kazkiek tai metu, kai anstolis ejo ir pamate Kauno bigbenda Laisves alejoje grojanti  su atversta deze pinigeliams mesti. Priejo, susizere pinigelius, israse kvita nustebusiems muzikantams ir toliau nuejo :))))))) Siaip tai anstolis gauna atlygi uz savo veiksmus-tad reikalui esant-gali net prie skolininko buto budeti, svarbu, kad tai jam butu apmoketa. Plius-neissiziojes anstolis, kiekvienais metais nepajudindamas siknos nuo savo kedes, tavo skola gali padidinti baveik 1000 lt. (4 kartus regis kreiptis i ivairias institucijas , ieskodamas skolininko turto ir uz tais isstatydamas saskaita) Gal kas pataisys mane, jei kur klystu :)