Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: Tomas
Data: 2009-01-03 06:12:25
Aj nu, Blynai :)
Jis nenori nesumoket ar ishsisukt. Jis tik nori patampyt guma kuri laika, ir
tenori ishsiaishkint, ar tokiu atveju ish jo realiai gali atimt mashina, ar
ne.
O kad gumos tampymas kainuos brangiau, visiems aishku. Jo mintis yra ta, kad
geriau sumoketi kad ir daugiau, bet veliau - kai pinigai bus. Negu moketi
dabar, neturint pinigu..:)