Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: T:\)
Data: 2008-12-31 11:58:24
dabar su mokestinemis paskolomis kiek zinau neina taip paprastai problemos ispresti. Ja taiko isimtinia ir faktiskai tik kai po mokestinio tikrinimo priteisia moketi kokia didele suma. Tada dar pavyksta susitarti del mokestines paskolos. Juk nesurenka biudzeto :)
Del mazesniu sumu aisku galima tiesiog zmoniskai susitarti su dirbanciomis inspektoremis, tiesa reikia ir laikytis susitarimu (net ir zodiniu). VMI irgi supranta, kad jei siandiena issieskos pvz avansisni pelno mokesti, tai vistiek atsiras kokio pvm ar gpm nepriemoka. Nes jei nera pinigu imoneje, tai ju daugiau nuo inkasinio isstatymo neatsiras :)

O siaip nesikalbejimas tai manau didziausia beda. Mato problema, gauna raginimus ar pan, bet tempia puse metu, metus, kol kitam truksta kantrybe ir imasi veiksmu. O tada jau verkiama ir toliau slapstomasi.

T:)