Tema: Re: Anstolio veiksmai
Autorius: John Smith
Data: 2008-12-31 12:11:17
nebuvo paprasta ir tada - kazkur menesi uztruko ir tikrai nemazai pastangu
prireike,
mokestinis patikrinimas irgi buvo atliktas (nepilnas) per ta laikotarpi,
kitaip neduotu.
apskritai lyginant su 90-tuju pradzia daug kas pasikeite VMI, ir daugelis
dalyku i geraja puse,
todel siandien nesugebet rast abipusiai naudingo sprendimo reikia but
neeiliniu .......