Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-05-24 18:42:34
    Pamastom praktiškai. Turbūt tokios teisenos praktika būtų naudojama tik
ypatingais atvejais. Nes kriptografiją naudos tik patyręs ir rimtus
ketinimus turintis nusikaltėlis ar grupė, tikrai ne tradicinė mafija ar pan.
Ir greičiausiai naudos veikose, kvalifikuotinose kaip rezonanciniai
nusikaltimai.
    Esant tokiomis prielaidomis, galime daryti logišką išvadą, kad tiek
operai, tiek prokurorai ir tikėtinai teisėjai dės visas pastangas neatmesti
tokių įrodymų kaip nevalidžių. Ir net jei bus priversti vis dėl to juos
atmesti, pasistengs panaudoti juos galbūt kokiems nors kitiems gretutiniams
įrodymams gauti, arba, jei ekstremaliu atveju ir reikiamiems įrodymams
suorganizuoti.