Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-05-22 00:47:48
> Chm.
>
> Rašai be klaidų (išskyrus kabutes ir brūkšnelius), taisyklinga lietuvių
> kalba, net su visokiais MKN, kas IMHO yra sveikintina.

Ačiū. Savo LT kalbos sugebėjimus geriausiu atveju įvertinčiau max. 8 iš 10.
Taisyklinga skyryba - ne mano arkliukas. Kita vertus, kalba irgi gyvas
dalykas ;-) Juk visada egzistuoja teorinė tikimybė po atominio karo likti
paskutiniu lietuviu =D

> Dėl turinio atskira diskusija, jau vėlu, o kursinis juda sunkiai.

Be abejo. Vienas iš mano tikslų - sukurti kontr-argumentavimo situacijas,
arba naujų požiūrių įnešimą. Taip turtingėjame visi.

> Kartais pas liberalcentristus pirmu numeriu į EP nekandidatuoji?

Esu bemaž visiškai apolitiškas, vengiu identifikuotis su bet kokia grupe ;-)
Tiesą pasakius, manau, kad LT veikiančios politinės partijos su tradiciškai
suprantama politinės partijos sąvoka turi itin mažai ką nors bendro.