Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Robertas
Data: 2009-05-22 14:41:23
Toxis@ze_yvil_place wrote:
> nea, ash pagal plana uzhsishifravau del 2 dalyku
> 1) visgi laptopas, ash ji neshiojuosi, o viduj yra daug klientams jautrios informacijos, kurios patekimas i svetimas rankas butu labai ir labai blogas dalykas, taigi grynai vardan saugumo ir ramios galvos
Saunuolis. Siaip yra toks dalykas kaip truecrypt, su juo gali cryptint
visa particija arba susikurti konteineri kuriame bus visa info sifruota,
taciau yra ir papildoma funkcija, nematomas konteineris konteinerije,
jis pasiekiamas su kitu pass, jo uzimama vieta neisiskaiciuoja i
pirminio konteinerio talpa, todel jei nori kazka paslepti, tai turetum
slepti tame antrame konteinerije, o jei visa tai tik del nelegalios
windos, tai manau paprasciau tau ja butu nusipirkti nei paskui tasytis
su mentais aiskinant, kad pamirsai pass.

> 2) patikrinimo del piratchinos atveju (katras imho yra gausiai gausiai zhemas, bo ash neuzhsieminejo nei platinimu, nei skleidimu) na vistiek rastu pas mane kazhka, ar pasibaigusi rar'a ar asmeniniam naudojimui suinstaliuota team viewer'i ar windowsus virtualiose mashinose... vienok norint vistiek prisikabintu:)
Po to kai jie paims tavo kompa ala tyrimui kokiai pusei metu ar dar
ilgesniam laikui, manau paciam bus daug paprasciau ta pass. prisiminti
ir susimoketi bauda uz piratchinos turejima, nei prasikti kokiai pusei
metu svarbiu klientu jautria info.