Tema: Re: q:enkriptinta sistema ir patikrinimas
Autorius: Vasaris
Data: 2009-05-21 22:44:41
"Romas Z." <juozeta@jahu.kom> wrote in message
news:gv497f$5oe$1@trimpas.omnitel.net...

> Bet čia irgi viskas preziumuojama. O gal aš specialiai sau į nosį
> nepataikau, gal man durna nuotaika užėjo ir noras prieš mergą pasimaivyti,
> gal tikėjimas neleidžia - nubaus už girtumą, bet juk aš girtas nebuvau!
> Kur teisingumas? Čia tiesiog visuomenės saugumas iškeliamas aukščiau tavo
> subjektyvių teisių, nes kito būdo objektyviai įrodyti girtumą nėra, o
> neįrodžius nėra kaip bausti.

Teisingumas, per-se, neegzistuoja. Egzistuoja teisingumo paritetas, pagal
turimą svorį. Todėl ekonomikose (pabrėžiu būtent ekonomikose, o ne
valstybėse), kurios yra išsivysčiusios, yra dedamos tokios techninės ir
žmogiškosios pastangos, kad surenkami tokie įrodymai, kurie nusodina
subjektą be jokių galimybių p^&$*^*$ apie "teisingumą" ar "neteisingumą".