Tema: Re: Palikimo proceso stabdžiai
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-05-16 14:19:36
dėl terminų atnaujinimo reikia kreiptis (žr mano kitą postą).
Kita vertus, sumokėk _tik_ 400Lt tam advokatui ir viskas suvažiuos.

Ar apie termino praleidimo pasekmes gal papasakoti jums?
LR CK:
5.2 straipsnis. Paveldėjimo pagrindai

3. Jeigu nėra įpėdinių nei pagal įstatymą, nei pagal testamentą arba nė vienas įpėdinis nepriėmė palikimo, arba testatorius iš visų įpėdinių atėmė teisę paveldėti, mirusiojo turtas paveldėjimo teise pereina valstybei.

O dėl visokių "Įpėdinis laikomas priėmusiu palikimą, kai jis faktiškai pradėjo paveldimą turtą valdyti", tai čia Lietuvos teismų praktika dar neišsivystė iki tokių lygių, aš taip manau. :)
Ši norma tikriausiai dažniau taikoma, kai kyla ginčas dėl prievolės išlaikyti daiktą, mokėti už butą mokesčius, ir pan.

Sėkmės.
J.