Tema: Re: Palikimo proceso stabdžiai
Autorius: Eimis
Data: 2009-05-15 19:26:44
> Ar buvo paskelbta apie testamentą? Jei taip, ar dukterys priėmė tėvo
> paliktą dalį per 3 mėnesius?

Paskelbta nebuvo. Notaras neinformavo, nei paštu, nei telefonu, nei
asmeniškai. Testamento nuorašą dukterys de-facto matė, nes papkės su
dokumentais diedukų buvo atiduotos prieš mirtį, taip pat jos dalyvavo
procese, kada diedukas ir močiutė buvo pristatyti sudaryti testamentus. Bet
de-jure jos niekaip informuotos nebuvo.

Dukterys apie prievolę priimti palikimą nežinojo, tačiau de-facto juo
rūpinosi (mokėjo mokesčius, atliko pagerinimus/remontus, etc.) visą laiką.

> Ar valdė nuo pat mirties?

Taip. Kadangi diedukas terminaliai sirgo 2 metus prieš (nors buvo
sąmoningas), prižiūrėjo ir jį ir turtą.

> Ar nėra daugiau reiškiančių teises į palikimą?

Ne.

> Seserys tarpusavyje sutaria dėl palikimo pasidalijimo?

Taip.

> Mano nuomone, jei viskas taip yra, kaip parašei, notaras galėjo viską
> normaliai sutvarkyti arba normaliai paaiškinti, kokie turi būti kiti
> veiksmai.

Panašu, kad tą "pamiršo" padaryti. Realiai nieko daryti nenori, viskas pešte
pešama. Kadangi moteriškės nesigaudo, joms sunku. Joms pakišo advokatą,
kuris esą "viską sutvarkys teisme".