Tema: Re: Palikimo proceso stabdžiai
Autorius: Eimis
Data: 2009-05-15 21:01:23
Gal galima sužinot, kodėl? Nes nematau tam priežasčių, tuo labiau
straipsnio, įpareigojančio kreiptis į teismą ir proceso aprašymo.

O ta neskausminga procedūra atsieina 400 Lt. Pardon, bet tai dideli pinigai.
Gal yra procedūra be advokato, kada visi popieriai pasiruošiami
savarankiškai, gal yra formos?