Tema: Re: Automobilio garantija
Autorius: Arj
Data: 2020-04-24 09:56:03
Paimk mersa w123 - auto komfortiskas, su 2.8 varikliu iki 100km/h isibegeja
greiciau nei per 10sec, mechaniskai neuzmusamas, rudija dabartiniu VW
konstekste neypatingai. Pradejo ji gaminti 45!!! metai atgal, nustojo 36m
atgal. Ir ka patikimesnio sais laikais galima nusipirkti?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:qj7b54$cp5$1@trimpas.omnitel.net...

bet tai kita vertus, įsivaiduok. Telika nusiperki, pakabini ant sienos
ir jis rodo. Su automobiliu.....sutinki, jo naudojimo scenarijų laukas
kiek platesnis? Ir sąlygos bjauresnės. Ir sudėtingesnis  jis daug kartų

On 8/16/2019 11:47 AM, Aladdin wte: