Tema: Re: Automobilio garantija
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-08-27 00:08:37
kiek pamenu teorija, jei sugedus pirmai prognozuojamu laiku  nepataisomai bent vienai darba itakojanciai detale-reiskia  toks viso gaminio darbo resursas. Pvz automobilio greičio dežės riebokslis garantuotai ims leisti tepala po X laiko, nes guma daugiau neatlaiko. Arba ta rieboksli turi itraukti i reguliariai keiciamu detaliu sarasa (kaip variklio dirzas pvz)
Ir atvirksciai-pamenu vis pasakojama istorija, kad kazkoks gamintojas nusprende neisleist papildomu 5 USD masinos kebulo cinkavimui, nes kitos masinos dalys tiek laiko neatlaikys, tad nafik tas nesupuves kebulas