Tema: Re: Automobilio garantija
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-19 16:38:27
Bet tai aš už automobilį ir GEROKAI didesnę pinigų sumą moku iš to ir daug didesni lūkesčiai kyla. O
va įsipareigojimus norima kažkodėl suteikti mažesnius. Nieks nedraudžia kokybišką prekę gaminti,
kuri garantijos metu neužsilankstys ir atlaikys drožimus. Kiek įsivaizduoju, auto nėra skirtas
garaže laikyti. Ir apie auto gražinimą aš kalbu tokiu atveju, jei apturime esminį gedimą, dėl
gamintojo broko.

--
Sent from my home system