Tema: Re: Automobilio garantija
Autorius: tas kuris viirshija
Data: 2019-08-20 11:17:44
Ziurek, mano sunau, siais laikais prekes naudojimo ciklas gali nesiekti
8 metu, taip pat preke zymiai sudetingesne uz juodai balta 56tu metu
povandeninio laivo zemos rezoliucijos monitoriu. Be to, mano sunau,
pastangos kokybes uztikrinimui eksponentiskai kyla aukstyn su
kiekvienais metais. Visu trecia, mano sunau, gali imti daikta, skirta
ilgam naudojimui po vandeniu ir karines paskirties-tada gausi ta
garantija. Beje, ar daug monitoriu povandeniniams laivams siandien
pardavineja buitines technikos parduotuvese? Kur tokiais prekiauja, mano
sunau?