Tema: Re: Automobilio garantija
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-08-21 10:11:07
Pataisau-privalejo pagaminti tokios kokybes gamini, kuris funkcionuotu nurodyta garantini laika.

jeigu manyt, kad dabar gaminamu daiktu kokybe turi atitikti tik dviem metams duodama garantija-ner ko verkt kad tiek tas daiktas ir telaiko.  O kartais netgi nurodyto garantijos neatlaiko :)

Apie ka postas? Rasyta buvo taip:
"Gal kas mane apšviesite, dėl ko konkrečiai automobilio neina gražinti ir
už jį atgauti sumokėtus pinigus, jei jame garantijos metu išlenda
gamintojo brokas ir autorizuotas servisas tai patvirtina? Apie
perdegusias lemputes nekalbėkim, bet tarkim koks rimtas gedimas
variklyje, gedimas greičių dėžėje, kai ją keisti reikia ir t.t. Ir ypač
jei tie patys gedimai garantijos laikotarpiu kartojasi"