Tema: Re: Automobilio garantija
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-14 15:53:04
Kad su įvairiomis prekėmis įmanoma, tikiu ir žinau, tiesiog nelabai
pavyksta dėl automobilio gražinimo kažką rasti. Kiek esu radęs teismo
bylų, visur pagrinde šnekama kad pirmu numeriu, kaip vartotojo apsaugos
priemonės, eina visokie neatlygintini taisymai, per protingus terminus.
Gražinimas aišku minimas, bet pabrėžiama, kad tai jau paskutinė ir
kraštutinė priemonė, jei pirminės negelbėja. Paskui dar atsiranda
visokie tokie dalykai kaip mašina naudojamasi jau kelis metus,
nuvažiuota tiek ir tiek, todėl visos sumos gražinimas jau neproporcingas
gaunasi ir t.t. Va todėl ir pasidarė labai įdomu, kuo automobiliai tokie
jau išskirtiniai nuo kitų prekių, kurioms gražinimas tokio gemorojaus
nekelia. Todėl va jei būtų linkas su sėkmingu automobilio gražinimu
teisme - būtų labai įdomu tokį pamatyti. Man nepasisekė atrasti.

Aš stebiuosi Rusija ir vartotojų apsauga tenais. Realiai ten labai
nemaža betvarkė su dileriais, bet vartotojų apsauga kelia nuostabą.
Tarkim po automobilio pirkimo, dviejų savaičių laikotarpyje, iškilo bet
koks gedimas, auto gali gražinti. Kažkokį tai garantinį gedimą taiso
ilgiau 45 dienų - auto vėl gali gražinti. Garantinė auto prabūna per
garantinius metus ilgiau kaip 30 dienų remonte - vėlgi gali gražinti.
Jei dileris tempia laiką, tiksi skaitliukas - berods 1% nuo auto vertės
kas dieną:/