Tema: Re: Automobilio garantija
Autorius: Aladdin
Data: 2019-08-21 15:58:09
Na tai aš ir kalbu apie gamintojo garantinį terminą ir esminius gedimus, o ne peleninę. Bet kiek va
skaitau tą CK, tai ten kaip vartotojo gynibos priemonės iš pradžių eina neatlygintinas blogybės
taisymas, kainos mažinimas ir t.t., o tik jei jau tomis priemonėmis negalima situacijos sutvarkyti,
tik tada gražinimas. Su surūdijimu galima dar lengviau lankstytis, bet tarkim motoro ar greičių
dėžės gedimas neaišku kaip būtų...

--
Sent from my home system