Tema: Re: eismo ivykis
Autorius: svyt
Data: 2019-01-25 09:00:28
Galima, net nelabai butina tik pasitart su juristu gal ir
 nepakektu. Turek omeny, tai ka pasakei yra jau liudijimas teisme,
 bet koks velesnis liudijimu keitimas yra kaltes irodymas, tad
 geriausia kartot tai ka pasakei, taip ten buvau tada, bet esu
 isitikines kad kliudyt negalejau nes tikrai buciau pajautes. Ir
 tegu antra puse irodineja kalte. Geriausia nieko nemeluot ir
 negrazint, teisejai iprate skirt mela, uzdavinet kryzminius
 klausimus ir juos pergudraut nera lengva.
 As laikyciaus tokios linijos- Pabegti is ivykio vietos nera man
 jokios logikos, nes girtas nebuvau nei pries nei po, tai gali
 paliudyti zmones su kuriais bendrauau ta diena (pridedamas ju
 sarasas) esu apsidraudes, jei ir kazka kliudziau, tai to
 nepastebejau, juolab, negalima atmest versijos, kad gal
 atvirksciai buvo, i mane stovinti ivaziavo, as nuvaziavau
 neapziurejes masinos, ir norint gaut draudimo ismoka kaltina
 mane?

--

/svyt

----Android NewsGroup Reader----