Tema: Re: eismo ivykis
Autorius: Struktur
Data: 2019-01-21 09:35:13
Turejau analogiska situacija. Policija ipiese uz avarija (kontaktas
minimalus, pas mano karuti praktiskai nieko, anam nureziau buferi). Ten
net kazkokia ponia sedejo, tai iskart numeriu perdave policijai. Ta pati
vakara is vonios pareigunai "istrauke". Zodziu del pasisalinimo
pretenziju neturejo, nes "kontaktas minimalus, tamsus paros metas,
sudetingos eismo salygos (ledas) - galejo nepastebeti". A vat draudimas
ta buferi to golfuko paregresino ir sutvarke "po polnoj", uz kazkur
680Lt. Veiksmas buvo aiksteleje. Tokia asmenine patirtis.