Tema: Re: eismo ivykis
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-01-20 22:14:41
Turetu ismatuot tamstos auto ir sulyginti su nubrozdinimais ant svetimos auto. Jeigu sutaps-darys isvada, kad pasisalinai is isvykio vietos su visomis pasekmemis. Jeigu isties pasisalinai-belieka apgailestauti ir sakyt, kad smugio nepajutai. Svelninanti aplinkybe, jei neatsiras koks liudininkas, kuris ims tvirtinti, kad islipes apziurejai masina.
Jeigu nubrozdinimai ne tamstos darbas, o tik atsidurei netinkamoje vietoje-gali uzsakyt eksperta, kuris atliktu dazu analize, sulygintu nubrozdinimo aukščius. Nepigu. Jeigu isaiskes, kad sutampa-tamsta sumokesi ir uz eksperta.

Jeigu isties toje vietoje buvai-alibio kad tuo metu miegojai kitome Lietuvos gale-turet negaletum.

Beda ta, kad negi esant draugiskam nukentejusiam-tai tik aplinkybe.  Ziauru.....