Tema: Re: eismo ivykis
Autorius: dmsq
Data: 2019-01-20 22:20:52
jo, niekas nepriklausomu ekspertu nesamdys, labai tiketina, kad galejo
buti tas nubrozdinimas ir jis buvo tikrai nejunstamas, t.y. tikrai
niekas neislipo ir neapziurejo.

tai zodziu - jei jie nustatys kad auksciai sutampa, tada geriausia yra
prisipazinti jog ten buvai, vairavai, bet tikrai nepajutai jokio
kontakto su kitu automobiliu.

kokios tada pasekmes?