Tema: Re: Namo savininku bendrija
Autorius: SAGJ
Data: 2018-10-29 18:09:15
Kiek matau nama kokie 5 metai, tai nelabai ten kas keiciasi.
Kai gyveni, naudojiesi viskas aisku. O va kai negyveni ir turi moketi
kaip gyvendamas nera teisinga.
Is susirinktos info matosi, kad mokejimai mano atveju priklauso nuo
bendrijos.
Kiek skaiciau CK ten nesismulkina, turi moketi namo islaikymo islaidas
ir kitus mokesciu ar panasiai.
Bandysiu skambtelti kokiai kontorai, ir nulekt kad pakonsultuotu.

--

<SAGJ>