Tema: Re: Namo savininku bendrija
Autorius: SAGJ
Data: 2018-10-26 10:35:08
Jei butu gyvenama... ner kalbos apie apkalbamu mokesciu nemokejima.

> O jei gyventum juk irgi galima sakyt nelabai ten keistusi..
> Juk laiptinej sviecia lempute nepriklausomai ar tu eini ar ne..
> Galu gale, jei auto-lamps - tu vienas, o tam bute 6-iese gyvena.

Cia kalbi apie laikina nebuvima... Man asmeniskai del to nekilo minciu
nemoket. Nors teisinga butu, kad nereiketu tarkim 3 men nemoket.
Nors va siuksliu vezejo info...galima stabdyti siuksliu isvezima pusei
metu jei emigruoji, isvaziuoji ar pan.. ir uz tai neima administracinio
mokescio :)

> Siuksles tai sunki tema.. tarkim tevai turi kaima, ziema nebuna..
> Sunkoka ten kazkaip pristabdyt mokescius uz siuksles (nesigilinau
> daug, bet mamai pikta buvo uz siuksles moket tiek mieste, tiek kaime).

buvo apie 5eur dabar apie 15 eur. Ne esme..svarbiau kodel, kuom
remiantis turiu moketi uz dalykus kuriu nenaudoju, nevartoju.

--

<SAGJ>