Tema: Re: Namo savininku bendrija
Autorius: SAGJ
Data: 2018-10-25 13:54:14
Isvedziojimai... o gal gali duot nuoroda, pakonsultuot, patart kuom
remiantis?

Na taip kazkokia minimali administracija yra... Bet jei buto nebutu jos
nepadaugetu ir nesumazetu..

Prie duru niekas neprisiks, nes patekti ten sunkoka, is gatves niekas
neieina.. laiptine plauna kiekvienas butas paeiliui :)  Kaimynai plauti
tikrai nevercia.

Klausimas iskilo nes... pasikeite bendrijos pirmininkas mokesciai isaugo
3k. man eme skaiciuoti siuksles ir elektra ir pan.  Is to atrodo kad
bendrija kaip nusprendzia taip ir daro.