Tema: Re: Namo savininku bendrija
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-10-26 10:44:29
va ir prasideda-"galima butu itraukt" O kas itrauks, jeigu bendrijos adminstracijai nenori moket uz visokiu tokiu mokesciu apskaiciavima ir itraukima, tau ir i tave panasiems?

P.S Kazkada esu buves panasioje situacijoje: eina sniurais ir vis bumba: cia itrauk, cia neitrauk, cia perdaug, cia puse menesio atostogavau-atminusuok.  Chebra, sakau,-samdykit apskaitininka, lai jis skaiciuoja kiek sykiu jus nenakvojote ir vis lai perskirsto suma ant nakvojusiu.