Tema: Re: Namo savininku bendrija
Autorius: MRT
Data: 2018-10-25 22:24:19
> Isvedziojimai... o gal gali duot nuoroda, pakonsultuot, patart kuom
> remiantis?
>
> Na taip kazkokia minimali administracija yra... Bet jei buto nebutu jos
> nepadaugetu ir nesumazetu..

O jei gyventum juk irgi galima sakyt nelabai ten keistusi..
Juk laiptinej sviecia lempute nepriklausomai ar tu eini ar ne..
Galu gale, jei auto-lamps - tu vienas, o tam bute 6-iese gyvena.

> Prie duru niekas neprisiks, nes patekti ten sunkoka, is gatves niekas
> neieina.. laiptine plauna kiekvienas butas paeiliui :)  Kaimynai plauti
> tikrai nevercia.
>
> Klausimas iskilo nes... pasikeite bendrijos pirmininkas mokesciai isaugo
> 3k. man eme skaiciuoti siuksles ir elektra ir pan.  Is to atrodo kad
> bendrija kaip nusprendzia taip ir daro.

Siuksles tai sunki tema.. tarkim tevai turi kaima, ziema nebuna..
Sunkoka ten kazkaip pristabdyt mokescius uz siuksles (nesigilinau
daug, bet mamai pikta buvo uz siuksles moket tiek mieste, tiek kaime).

buvo 7,5 Eur/men, o dabar 22,50 Eur/men?..
as administratoriui maziau moku su liftu ir netgi kaupiamais ~2Eur/men.
aj, uz elektra bendroms - $ tiesiai i eso ikrenta, o ne administratoriu.
Taip, kiek moket uz ta elektra ir isdalinima administratorius atlieka.