Tema: Re: Namo savininku bendrija
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2018-10-26 12:13:32
Yra mananciu, kad menesi atostogavus Rugpieniu kaime pas motuse, jam neturetu buti skaiciuojamas laiptines apsvietimas.

Cia trumpalaikis nevartojimas ar nelabai?  Kas turetu vargt ir stebedamas kas kur isvaziaves ir kuriam laikui, vis perskaičiuot?

Gal pats esi linkes kitu kaimynu buvimus ir nebuvimus vis skaiciuot? Uz dyka, prie laiptines sededamas, mat yra nenorinciu administracijai moket