Tema: Re: Iseimas is darbo
Autorius: Xeen
Data: 2018-07-06 16:43:48
tobulas ar netobulas, cia jau kita sneka.
kai pataisys - bus kitokios taisykles.

darbdavys gali ismesti, o darbuotojas turi atidirbti iseidamas.
cia ir gaunasi alia lygiateisiskumas - darbdavys sumoka kompensacija, o
darbuotojas kompensuoja atidirbdamas :)
sakyciau pakankamai sazininga ir teisinga.

netgi, sakyciau, sioje vietoje sulygino teises truputi. sename DK
darbdavys negalejo taip lengvai atleisti.
apie - alia "saliu susitarimu" ar alia "savo noru" nesnekekime. visi
zino, kad dauguma taip atleidziami buvo :)