Tema: Re: Iseimas is darbo
Autorius: Xeen
Data: 2018-07-05 21:55:53
nu nereikia taip jau lankstyti.
DK numatyta galimybe darbdaviui taip pasielgti, o darbuotojui - tik
galimybe susitarti graziuoju. Ir tai labai abejoju darbdaviu
geranoriskumu ir atejus darbuotojui tikrai nebus - "a gidrz, as cia is
darbo pyzdinu, o tu man primokek te kazkiek..." reiskia lieka vienintele
darbuotojui - iseiti savo noru. ir truputi saugiklis - reikia atidirbti
kazkiek laiko. na tipo darbus perduoti.

jei jau lankstyti, tai:
darbdaviui pasakius "varyk is darbo" - darbuotojas nieko negali pasakyti
pries, o jei darbuotojas pasakys "as pyzdinu is darbo" - darbdavys ji
gali pasiusti toliau dirbti jam priklausancio darbo :)

va ir baigiasi minima lygiava.