Tema: Re: Iseimas is darbo
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-03 02:36:50
On 2018-07-02 19:51, Xeen wrote:
> tai atrodo gi kaip tik naujame DK darbdavys gali pasakyti darbuotojui
> kad po 3 dienu jis nebepageidaujamas. siaip be priezasties.

Aha, gali.. sumokėjęs 6-ių mėnesių kontribuciją :] Tai vadinti "išeitine
išmoka" man net nesigauna :) Realiai tai beveik beprasmiška sąlyga DK,
kuria galbūt kas nors piktnaudžiaus, bet normaliai nesinaudos. Nes pas
darbdavį smegeninėje turi vėjai švilpauti, jei jis taip ką nors iš darbo
atleis.

Čia maždaug kaip rusai sako "puskat pil v glaza", mol, štai koks pas mus
liberalus DK, o kas realiai ta "liberalia" nuostata niekas nesinaidos,
tai... tsss, niekam nepasakokit! :)

Žodž, skaityk, jog tokios sąlygos Darbo kodekse nėra, nes sulėktų daug
norinčių, kad juos taip atleistų iš darbo :)

--------
59 straipsnis. Darbo sutarties nutraukimas darbdavio valia
1. Darbdavys, išskyrus valstybės ar savivaldybės institucijas ar
įstaigas ...blablabla.... turi teisę nutraukti darbo sutartį su
darbuotoju dėl priežasčių, nenurodytų šio kodekso 57 straipsnio 1
dalyje, įspėjęs prieš tris darbo dienas ir sumokėjęs ne mažesnę kaip
šešių mėnesių jo vidutinio darbo užmokesčio dydžio išeitinę išmoką.