Tema: Re: Iseimas is darbo
Autorius: Bronco
Data: 2018-07-01 14:32:13
On 2018-06-30 23:05, tomac wrote:
> Mano manymu tai labai mažai tokių atvejų kai kažkas blogo gali būti. Aš
> bent jau tokių nesugalvoju, todėl būtų įdomu išgirsti aplinkybes kai gali.

Jei tu nutrauki sutartį vienašališkai be atitinkamų ir sutartyje ar
įstatymuose numatytų sąlygų, tai darbdavys turės teisę iš tavęs
prisiteisti dėl to kilusius nuostolius. Kuo tie nuostoliai teoriškai
gali būti didesni (pvz. Lufthansa pilotas), tuo didesnis šansas
susitikti su buvusiu darbdaviu teisme.

Tavo atvejis tai lyg ir netraukia ant to, jog kažkas bandys kažką
prisiteisti, bet savo reputacija susigadinsi, nes tau įkals pravaikštas
ir gėdingai atleis iš darbo.

Nežinau kaip kiti, bet aš tokio kompiuterių techniko pas save dirbti
nepriimčiau vien sužinojęs apie tai, kaip jis buvo atleistas ankstesnėje
darbovietėje.

Na ir pravaikštų atveju tau nebus išmokėta išeitinė išmoka.

DK 58 straipsnis. Darbo sutarties nutraukimas darbdavio iniciatyva dėl
darbuotojo kaltės

******
2. Priežastis nutraukti darbo sutartį gali būti:
1) šiurkštus darbuotojo darbo pareigų pažeidimas;

*********
3. Šiurkščiu darbo pareigų pažeidimu gali būti laikomas:
1) neatvykimas į darbą visą darbo dieną ar pamainą be pateisinamos
priežasties;