Tema: Re: Nu, smagus klausimukas
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-04 19:00:09
On 2018-01-04 13:56, Nerijus wrote:

> 	Tai jei lupa maga ish tavo mashinos, tai ka turi stovet ir ziuret.
> Nieko jiem negali daryt? Net i galva pasiulyti duoti?
>
> 	N. M.

Labai teisingai parinkai cituojamą tekstą. Perskaityk jį dar kartą, ten
kaip tik ir paminėta ta išimtis, kai gali ginti savo turtą nuo realiu
laiku vykstančio kėsinimosi. Esminis dalykas, kurį jau minėjau,
kėsinimasis turi būti realus ir vykstantis, o ne teorinis, mol,
primėtysiu vinių, užkasiu užaštrintų strypų, išraizgysiu aukštos įtampos
laidus, nes gal vagys kada ateis :)

Bet konkrečiai tavo minėtu atveju aš realiai pagalvočiau, ar verta dėl
mago rizikuoti savo sveikata ar gyvybe, nes dažnai vagys į tokias
akcijas vyksta ne tuščiomis rankomis, o tu būni užkluptas netikėtai...
Daugumoje atvejų pakaktų policiją iškviesti. Nes yra ne vienas atvejis,
kai piliečiai gindami savo nuostabiuosius magus, gavo kaip bonusą peilį
į pilvą.