Tema: Re: Nu, smagus klausimukas
Autorius: pokemonas
Data: 2018-01-03 20:25:51
Kažkaip man dar nebuvo, kad numestų :) Bet gal statybų sektoriuj kitas
mentalas susirinkęs... Po dešimto karto gal vis tik bent kažką lepteltų
apie įrašymą, o tada jau į delfi galima dėt.
Na o kas liečia šiaip įrodymus, tai privatus asmuo neprivalo įspėti,
kiek žinau. Aš įspėju tik jei noriu atsargesnio komentaro...