Tema: Re: avarijos bylos nagrinejimas
Autorius: Exx
Data: 2017-12-08 12:37:43
On 2017.11.30 00:48, skaitytojas wrote:
> siandien apturejau eismo ivyki, kuriame kaltininka nustatines tyrejas,
> nes situacija nera vienareiksme (policijos manymu), t.y. sukau i kaire i
> maza gatvele /ivaziavima, o kitas avarijos dalyvis mane ir uz manes
> esancias masinas lenke ir ikale i smarkiai i sona, masina ko gero
> nebetaisoma). Tai policija suforminusi ir davusi admin. nusizengimo
> protokola sake man atvykti pas tyreja nurodytu laiku. Taciau namie
> detaliai perskaites ta protokola, matau irasyta, kad byla nagrinejama
> rasytinio proceso tvarka, nekvieciant asmenu i bylos nagrinejima. O
> [...]

nuliudinsiu, bet realiai pagal nudienos realijas - greiciausiai tu busi
kaltas. Sunus kaip tik dabar mokosi teorija ir sprendzia bilietus - rode
man tokia butent situacija. Jei jau tave lenke, - turi praleist, ir
visai nesvarbu, kad tu suki (ar nori sukt) i kaire. Na cia nebent tavo
atveju, tu ilgai jau lauki, kad pasukt i kaire, pries tave
atvaziuojanciu masinu daug, bet tada jis butu nelenkes, nes negalejes,
butu apvaziaves is desines? Bet apvaziavimas is desines - tik tada, kai
dar nebuvo lenkimo, ir jei kameru nebus - kur tikrai butu aisku kada jis
lenkt pradejo - greiciausiai liksi kaltas, nes taip taisyklese parasyta.