Tema: Re: avarijos bylos nagrinejimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-12-05 08:51:46
Iš tikrųjų, fiziškai neįmanoma pamatyti, jei posūkio manevrą pradedi iš
stovimos padėties, tai tų kelių sekundžių, pakol pasuksi, užtenka
lenkėjui iššokti į priešpriešinio eismo juosta ir nestabdant įkalt į
šoną. Pvz. važiuojant 60km/h, per 3 sec nuvažiuojama 50m, tai čia net ne
3 mašinas, čia visas 6 ar dar daugiau prašoktum. Žodžiu, ne visi
pagalvoja ir apie vairavimo kultūrą, o ne tik formalias kelių eismo
taisykles..