Tema: Re: avarijos bylos nagrinejimas
Autorius: Kurmis
Data: 2017-12-05 00:14:42
nu kazkas tuose lenkimo manevruose man nesueina.
kaip gali matyti per tris masinas ir daugiau atgal, jei paprastai daugiau
kaip per pora kebulu jau nesufokusuosi per veidrodzius. ir siai logika
kazkokia idomi. sutikciau, kad tas kas suka i kaire galetu buti kaltas, jei
lenkiantysis pradejo manevra anksciau nei tas i kaire sukantis. bet jei
paskui sukanty suleteja pora auto ir daugiau, tai tas kas sugalvoja lenkti
negali sugalvoti kad kiti ne is durnumo stabdo? tokiu budu galima drasiai
ragais susiremti su betkuo, ka bandysi lenkti vien is noro but greitesniu.
kazkaip pamirstamas comon sense.