Tema: Re: avarijos bylos nagrinejimas
Autorius: Linelis
Data: 2017-11-30 14:45:52
dalyvavęs tokiame įvykyje prieš keletą metų.
Miesto gatvelėje žmogus suko į kairę į teritoriją pro vartus, tuo metu jį
lenkė ir kalė į šoną.
Manėm irgi kad kaltas bus žmogelis sukantis į kairę, bet policija atvažiavo,
pasvarstė ir vienareikšmiškai apkaltino tą, kuris darė lenkimo manevrą.
ant kelio jokių linijų nebuvo nubraižyta.
čia šiaip, iš patirties :)

"skaitytojas"  wrote in message news:ovndfc$hif$1@trimpas.omnitel.net...

siandien apturejau eismo ivyki, kuriame kaltininka nustatines tyrejas,
nes situacija nera vienareiksme (policijos manymu), t.y. sukau i kaire i
maza gatvele /ivaziavima, o kitas avarijos dalyvis mane ir uz manes
esancias masinas lenke ir ikale i smarkiai i sona, masina ko gero
nebetaisoma). Tai policija suforminusi ir davusi admin. nusizengimo
protokola sake man atvykti pas tyreja nurodytu laiku. Taciau namie
detaliai perskaites ta protokola, matau irasyta, kad byla nagrinejama
rasytinio proceso tvarka, nekvieciant asmenu i bylos nagrinejima. O
norint nagrineti zodine tvarka reikia pateikti prasyma iki nagrinejimo
momento. Tai klausimas, ar reikia pateikti ta prasyma, ar cia tiesiog
standartines protokolo frazes?