Tema: Re: avarijos bylos nagrinejimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2017-11-30 15:00:22
ši nuostata pasikeitė po 2008m, dabar lenkiantysis turi įsitikinti, kad
saugu lenkti, ir kad tas, kurį lenkia dar neparodė kairiojo posukio.
Posūkio rodymas tipo esminė aplinkybė. Ir mano atveju jis buvo rodomas
(2 liudininkai iš skirtingų situacijos vietų), bet už manęs stovėjo dar
3 mašinos, kurios laukė, kol aš pasuksiu, tai kaltininkas gali vartytis,
kad nematė mano rodomo posūkio ar pan. Nors mano galva čia
vienareikšmiškai, tas kur lenkė neįsitikino, kad saugu lenkti. O su
sąlyga, kad kaltininkas neturi teisės vairuot, neturi civilinio ir
technikinės ir mašina ne jo, ir diena prieš jau buvo sulaikytas ir
baustas, tai čia matyt jam įprastas reikalas tie įvykiai ir baudos.