Tema: Re: gyvyb?s draudimo nutraukimas, 10 met? ir gpm
Autorius: Sail
Data: 2017-11-08 16:25:15
As megstu paziuret dokumentika kaip nugnybe kas nors ka nors ir kaip
policija issiaisko, ten labai daug idomiu atveju.
Buna net tokiu jumoristu, kurie antrasyk kartoja ta pati, tikedamiesi kad
praslys, nes pirma karta pavyko (pvz zmona nuo laiptu).

Tai zinok gan daznas atvejis kai del draudimo tai padaro. Kartais imituoja
savo mirti.

Ir kazkaip ten salygos ne kaip tavo minetos, o gauna ismokas tokias, kaip
numatyta polise.
Nes jei butu tavo minimas atvejis, niekas is jo neuzdarbiautu.

Pripazink kad pas mus rinka ne ta ir viskas.
Statuose irgi draudimas labdara neuzsiima, moka ten skaiciuot ir
konkurencija normali.