Tema: Re: gyvybės draudimo nutraukimas, 10 metų ir gpm
Autorius: Sail
Data: 2017-11-08 08:49:17
As tokiu atveju nutraukiau nx visus draudimus. Realiai tai loxotronas, is
kurio gyvena draudikai.
Nusprendziau kad px tas praradimas, tai tiesiog mokestis uz savo kvailuma
sudarant tokias sutartis.

Jei nori taupyti ateiciai, gali daryti tai ir pats. Bent jau mazesni bus
mokesciai.

Jei reikia gyvybes draudimo, draudiesi be kaupimo.