Tema: Re: gyvybės draudimo nutraukimas, 10 metų ir gpm
Autorius: Salas
Data: 2017-11-08 08:16:11
Kiek pamenu dar ir apdraustojo amzius turedavo itakos. O tu jau zinai
kiek "sukaupei" ? Nebus taip kad nutraukti dabar neapsimoka, nes gausi
maziau nei sumokejai. Ten tie investiciniai gyvybes draudimai ima
zveriskus administravimo mokescius pirmais metais, ir tik artejant link
pabaigos issilygina ir eina i pliusa.